Nos erre az elején egy velős választ adok: roszabbul mint a legutóbbi operációs rendszer óta.

Amikor a Vista megjelent akkor egy elég gyenge gépem volt, amint persze már túladtam, nos ezen a gépen elég lassacskán futott a Vista, és sajnos nincs ez másképp az új Windows-al sem!

Elsőnek is itt a konfiguráció:

ABIT NF7 alaplap

Semptron 2600+

1 giga 400 Mhz RAM

Geforce FX5200 videókártya

 

Nos tudom hogy ez egy gyenge gép, de hogy ennyire gyengén szerepeljen a windows 7 ezen a konfigon az eléggé nem jó jel. Egyszerűen az alap műveletek is gyötrelmesen lassúak, még Classic témával is. AERO-val pedig, 2* lasabb az egész rendszer, ha zenét hallgatok és a tálcára kicsinyítek egy ablakot beszaggat a zene. Az AERO nagyon lassú és szaggat. A Media Center pedig olyan mint a diavetítés.

Azt olvastam több helyen is hogy a Windows 7-nek kisebb a gépigénye mint a Vistának, és hogy jól fut gyengébb gépeken is. Hát ezt megcáfolom, mivel a Vista is rosszul ment de ez méglassabban fut. Ezek szerint mégiscsak növekedett a gépigénye nem?

Nekem egyre jobban az jön le az egészből, hogy ugyanaz a rendszer mint a Vista csak raktak bele pár újítást, meg extra dolgot, de a rendszer gyorsasága nem lett jobb.

Természetesen várom a hozzászólásokban azoknak az embereknek, az írását akik gyengébb gépen próbálták a 7 -es Windows-t.

A bejegyzés trackback címe:

https://behindoftheseven.blog.hu/api/trackback/id/tr561280368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rolandi350 2009.08.06. 16:50:55

Szerintem meg gyorsabb a wIN7 mint a vista.
A tiéd az egy egyedi eset.
Nekem AMD Athlon 2000+1,66Ghz
1Gb Ram 400Mhz
HD2400 Pro 512
Ide-s 160G HDD.

A tapasztalataim az hogy amikor feltettem a vistát úgy ahogy elment de lassan ha belőttem pár programot már lassú volt és szagatott.
Win7-en az aero egyáltalán nem szagat nekem még akkor se ha befagy az egész.
Sőt ha úgy be fagy az egész win7 hogy már az egér se mozdul a zene még akkor is megyen!
Nálam nincs szaggatás semmiben sem.
Hátrány csak annyi hogy megzabálja a RAM-ot de engem nem érdekel ha cserébe megyen rendesen. Nem tép de tűrhető.
Számomra a Vista mehet a kukába Win7 előtt meg le a kalappal.

LGSunshine 2010.04.07. 18:21:50

@Rolandi350: Ja nekem van PL:
Amd Athlon 2400+ 1,66Ghz
768 ram
Sztem is jobb a win7 mint a vista csak persze ram az megy!
süti beállítások módosítása